Dzisiaj jest poniedziałek
27 lutego 2017
.
Temperatura powietrza
5.25 °C

.
Gości na portalu: 23
.
Nasze filmy
   Ruda/Glesno/Auguścin, dodano: 2014-11-21, godz.22:26

Bogusława Jagodzińska zaprasza na spotkania

   

   Temat wyświetlono: 2802 razy.
Powrót do strony głównej    





Poniższe treści nie są oficjalnym stanowiskiem redakcji.
Wpisy przedstawiają opinie zamieszczone przez czytelników portalu.

Autor: boniek , dodany: 2014.11.25, 15:49:34

ludzie nie macie juz dosc...jak tak mozna traktowac ludzi jak obecna pani burmistrz przeciez ona z nas robi bydło nawet nie potrafi normalnie porozmawiac...

Autor: , dodany: 2014.11.24, 11:46:12

niech kupi jeszcze 100 kilo kiełbasy i rozdaje na wiochach

Autor: , dodany: 2014.11.24, 11:44:39

przyjde i jajami obżuce, bo łeb wodą już lubi moczyć haha

Autor: Iga , dodany: 2014.11.23, 23:28:49

Proszę jak się afiszuje Bogusia,kto to finansuje.Co za rozrzutność,jeśli tak promowałą by się Bratkowska to byście sobie języki parzyli.A na te mat plakatów i kolesi Bogusi cisza.Oj nieładnie wychowankowie i przydupasy

Autor: , dodany: 2014.11.23, 21:35:22

Dajmy szansę osobie wykształconej. kulturalnej. Dosyć prostactwa i arogancji w Gminie. Duet Bratkowska -Przydział to przeżytek. Tak na prawdę nie mają pomysłu na Gminę. Ponadto prowadzi ich na smyczy Stokłosa. Będę głosowała na p. Jagodzińską.



Autor: , dodany: 2014.11.23, 16:45:24

Boże, polski ludku, jak wy kochacie się nienawidzieć !!!
I z jakiego powodu ? Że jeden lubi Bogusię a drugi Jagusię ??

Autor: , dodany: 2014.11.23, 15:34:04

Bzdury, jakoś w Osieku mało ludzi mówi,że chce głosować na Bratkowską, to ,że niektóre ulice są naprawiane, to wynik wieloletnich starań mieszkańców,a ze w tym roku,to chyba miała być okazja,żeby pozostać na fotelu burmistrza.

Autor: nl , dodany: 2014.11.23, 14:40:09

dlaczego ludzie w osieku , chcą głosować na bratkowską , bo co bo zrobiła ulice robi kanalizacje robi chodniki, bo tak trzeba i tu się zgodze ,, ale to nie oto w tym wszystkim chodzi do cholery ,, ludzie tu potrzeba zmian w naszej gminie ,, zobaczcie jak Bratkowska traktuje nas jako społeczeństwo ,, bo ma szkołe tym się zastawia nie ma czasu dla mieszkańców , a teraz jak wybory to się udziela ,, to nic nie da bo ludzie ją już znają , a jak przejdzie wybory ,, to ludzie i tak będą chcieli odwołania ,, bo to samo będzie robiła co robi do tych czas ,, aszkołe to niejeden ma lepszą od niej ,,

Autor: , dodany: 2014.11.23, 12:13:36

Wyczynski sie tu udziela...

Wyczyński nie ma czasu, bo klej miesza.

Autor: , dodany: 2014.11.23, 12:12:11

stracimy majątek gminy: wozy strażackie, budynki socjalne, domy kultury i inne majątki stałe należące do gminy!

Ty się takim głupim urodziłeś, czy zgłupiałeś na wybory?

Autor: , dodany: 2014.11.23, 12:09:00

LUDZIE BŁAGAM WAS

Nie błagaj tak usilnie, bo się zesikasz i jednocześnie Bratkowska wygra.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 22:19:26

LUDZIE BŁAGAM WAS NIE IDŹCIE GLOSOWAĆ NA PANIĄ BRATKOWSKĄ! Niedługo komornik zajmie naszą gmine przez jej dlugi. stracimy majątek gminy: wozy strażackie, budynki socjalne, domy kultury i inne majątki stałe należące do gminy! PROSZĘ NIE POPEŁNIJCIE GŁUPSTWA I RATUJCIE GMINĘ!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 22:19:01

Wyczynski sie tu udziela...

Autor: , dodany: 2014.11.22, 22:12:24

No to Bratkowska ma przerąbane i może już się powoli pakować i sprzątać swoje biurko!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 22:08:15

Tyle co Bratkowska zrobila dla Osieka ,to nikt nigdy nie zrobi !!!!
I. Kanalizację sanitarną zrobiła bo musiała to jest wymóg unijny dot, wszystkich gmin w Polsce i to bez względu na to kto by był burmistrzem!

I. Co zrobiła źle w Osieku:
1. Wyeksmitowała dzierżawcę Pokusy, który zdemontował wszystko w środku łącznie z wyposażeniem i balustradą na tzw, piętrze. Teraz nikt tam nie ma wstępu by sfotografować ten "krajobraz księżycowy" i pokazać na portalu jej tzw. gospodarność.
2. Pokusa zamknięta na wniosek babci od 2-3 lat i nie ma tam nawet światełka do nieba od 2 lat. Stoi pusta i są koszty utrzymania.
3. Tablica z blachy emaliowana ok. 2x3 m z mapą schematyczną ulic Osieka i Wyrzyska sprzed dw. PKP zdemontowana i prawdopodobnie przekazana na złom. A wystarczyło
odgiąć wygiętą blachę i wymienić tylko nity na bokach bo puściły od parcia wiatru. Podobna tablica jest przed magistratem w Wyrzysku.
4. Zamiast wykonać burzówkę na całej ul. Różanej zrobiono ją tylko do połowy ulicy. Teraz należałoby rozebrać nowy polbruk i dokończyć tą burzówkę.
5. Zamiast wymienić burzówkę w ul Staszica na większą zrobiła nowe odcinki burzówki w ul. Szkolnej i Słowiańskiej co powoduje jeszcze większe gejzery na ul. Staszica z 6 studni oraz podtapianie wodami deszczowymi posesji na tej ulicy oraz budynku kolejowego na skrzyżowaniu ul. Staszica i Dworcowej.
6. Buduje ul. Podgórną i Kwiatową a po ich skończeniu będzie więcej wody deszczowej w kanałach burzowych ul. Dworcowej i przy drodze wzdłuż torów przy restauracji Słoneczna.
To dopiero będzie potop i jezioro łabędzie przed dw. PKP
7. Zle jest zrobione odwodnienie ul. Wyrzyskiej- staw po deszczu.
Zrobiono nowy odcinek drogi wzdłuż domów ale powstał staw i od kilku lat nic sie nie robi by go zlikwidowac aż odparuje od słońca i wiatru.
8. itd.
II. Co mogła zrobić a nie zrobiła w Osieku.
1. wykonac oświetlenie parowu gdzie jest ścieżka rowerowa bo tam ciemno po b. cmentarzu. wystarczyłyby 3-4 lampy i podłaczyć do prądu z najblizszej ulicy w Osieku.
2. Dogadać się z PKP w sprawie postawienia wiaty na peronie do Bydgoszczy.
3, Podjąc rozmowy w sprawie przejecia gruntu po bocznicy do ceramiki by z czasem zrobic tam drogę.
4. Wystapić do ENEA by zrobili spinkę linii 15 tys. wolt od trafostacji przy przedszkolu do bloków mieszkalnych przed ceramiką by było połaczenie pierścieniowe gdy jedna linia się popsuje to wszystkie stacje transformatorowe są bez prądu,a byłoby zasilanie z drugiej srony.
5. Nic nie zrobiono by powstały jakieś nowe miejsca pracy bo w Osieku prócz tzw, Sklejek to już nie ma NIC dlatego 572 osoby z Osieka pracują za granicą
6. Nie ma zadnego dialogu na linii burmistrz wyborcy ani zadnych konsultacji np. w sprawie biogazowni,
TO tylko sprawy z samego Osieka bo z gminy to byłoby dużo więcej.
A burmistrz petenta traktuje jak natręta!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 21:49:34

a jaki skład będzie Bratkowskiej?????

Autor: , dodany: 2014.11.22, 21:30:39

Mniejsze zło? Tę która nie rządziła? Powtórzę się! Lepsze stare zło niż nowe!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 21:26:24

Boże, polski ludku, jak wy kochacie się nienawidzieć !!!
I z jakiego powodu ? Że jeden lubi Bogusię a drugi Jagusię ??

Autor: , dodany: 2014.11.22, 21:11:26

debilni pisarze NaszegoWyrzyska sądzą że w urzędzie pracują w sobotę i piszą, piszą, piszą...

Autor: Pol; , dodany: 2014.11.22, 21:00:14

Tak,promuje PO,nauczyciel,dyrektor szkoły do powiatu,na Burmistrza,do Województwa i Warszawa.A Wyrzysk zostaje w D..... Taka jest droga Pani.???????????

Autor: , dodany: 2014.11.22, 20:56:52

Jedni są za Bratkowską, drudzy za Jagodzińską i bardzo dobrze. Demokracja działa. Ale dla ogółu jest problem. Kogo wybrać?
Najlepiej mniejsze zło. W tym przypadku tę, która jeszcze nie "rządziła" Gminą.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 20:53:08

Tyle co Bratkowska zrobila dla Osieka ,to nikt nigdy nie zrobi !!!! Osiek popiera Bratkowska-myslacy ludzie.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 20:23:49

Dobra, dobra

Autor: , dodany: 2014.11.22, 20:00:38

Nareszcie ktoś pisze z sensem.Nieważne czy się z nim zgodzę czy nie,ale jest teza,jest pełna wypowiedź,nie ma chamskiego języka.Brawo.

Autor: dawca pracy , dodany: 2014.11.22, 19:52:41

Pani Bogusiu wiozę Ci 12 głosów odległość jest mała tylko 1200 km,myślę ze te dwanaście rodzin za Pani władania gminą pozostanie nie euro sierotami tylko otrzymają zatrudnienie na miejscu.

Do tych którzy wyciągają rączkę po ster.

Zbieranie podatków to to samo co praca sprawnego właściciela owiec. Chodzi o to, by tak strzyc owce, żeby zebrać jak najwięcej wełny, a zwierzęta nie umarły z zimna. Niestety w naszej gminie nożyce pasterza często kaleczą skórę, a owce uciekają na sąsiednie pastwiska.
Nasza gmina rozwija się coraz ,,szybciej’’. Płace średnie i minimalne stale rosną(dla elit zasiadających w radzie i dla pasterza). Z wyników wygląda że jest koniec kryzysu. Wydawałoby się, że w takich czasach najlepszą fuchą w urzędzie powinien mieć ten od finansów. Nic tylko odcinać kupony od gospodarczej prosperity i zliczać strumienie napływających pieniędzy. Niestety, wpływy budżetowe spadają.
Szacunki na nadchodzący rok mówią o jeszcze mniejszych przychodach, a doświadczenie uczy, że na koniec roku pieniędzy jest zwykle mniej niż się spodziewano.

"Ale jak to możliwe?" - zachodzi pewnie p. w głowę dlaczego. - "Przecież podwyższyliśmy stawki podatkowe.

Dlaczego nic nie działa?"
Cóż, pierwszy problem polega na tym, że choć pobieranie podatków przypomina zajęcie pasterza, to jednak rządzący gminą nie pracuje z baranami tylko z przedstawicielami całkiem sprytnego i zaradnego narodu. Mieszkańcy gminy z dużą zręcznością wymykają się zachłannym łapom urzędników, z legalnych towarów przerzucając się na bimber, skręty, olej opałowy i zatrudniając się na czarno. Drugi problem jest taki, po prostu z prawa ekonomicznego wynika, że od pewnego poziomu podnoszenie podatków powoduje wyłącznie spadek wpływów do budżetu.
Wyższe stawki podatków i związany z nimi wzrost szarej strefy powodują naturalną reakcję w postaci zwiększonych kontroli, czyli trzymając się pasterskich porównań, spuszczenie ze smyczy psów. Psy trzeba jednak nakarmić (polski system zbierania podatków jest dwukrotnie droższy od niemieckiego), a i owce wciąż ganiane przez owczarki zamiast zdrowo się rozwijać i obrastać wełną wpadają w apatię lub uciekają z pastwiska. Tylko w tym roku wyemigrowało z Polski ponad pół miliona osób, dołączając do ponad dwóch milionów przebywających poza granicami. Mniej ludzi w kraju stanowi kolejne wytłumaczenie zmniejszenia wpływów.
Czy jest zatem w sytuacji bez wyjścia? Ależ skąd. Kiedy droga naprzód nie przynosi korzyści, naturalnym ruchem wydaje się zrobienie kroku wstecz. Mamy kilka przykładów z ostatnich lat, gdy obniżenie podatków spowodowało wzrost przychodów budżetu. Oczywiście takie myślenie nie jest zgodne z urzędniczą naturą, ale kto wie, może ktoś się na nie odważy, zanim kraj spotka prawdziwa katastrofa?

Pozdrawiam.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:42:45

Przestań bredzić z tymi domysłami o stanowiskach bo cię w końcu ktoś namierzy.Redaktorze,chyba są jakieś granice wolności słowa.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:35:00

"żadna tajemnica kto zostanie zastępca Pikulik Jan Marek powiem dalej dyrektor szkoły podstawawej Wyczyński Waldemar.dyrektor SAPO Karolina Wyczyńska,a pan Kędzior zastąpi Wacka Michalca no i karty rozdane joker przypadnie p.Bugajskiemu"

a nie mówiłem że to kolesiostwo? szkoda słów. będzie jeszcze gorzej

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:25:53

Panie redaktorze,proszę przywołać towarzystwo do porządku.

Za późno. Tylko szkoła miała szansę wychować i nauczyć idiotów kultury. Rodzice też się do tego nie przyłożyli, więc kolejne pokolenie idiotów zostanie super idiotami/za wyjątkiem tych co umrą za młodu/.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:22:13

Poziom komentarzy sięgnął dna.Zeszliśmy do poziomu małpy.Cóż,pani Bogusiu,jest pani kulturalną osobą-życzę powodzenia.Panie redaktorze,proszę przywołać towarzystwo do porządku.Wprawdzie nie wierzę,ale mogą to czytać osoby spoza Wyrzyska.Taki poziom komentarzy nie świadczy dobrze o naszej społeczności.Pozdrawiam.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:21:00

Co to za aktywistka odkrzykuje na każdy komentarz

Jaki komentarz?
To wyplujki, czyli niestrawiony pokarm, śmierdzące resztki.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:17:39

Co to za aktywistka odkrzykuje na każdy komentarz.Brzydko.I to z obozu kandydatki która tak grzecZnie podziękowała.Wstyd za elektorat.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:13:20

Tyle tam bananów jest krzywych do wyprostowania!że ho ho ho!

To koleżanka małpa się z tobą zgadza?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:11:54

Tyle tam bananów jest krzywych do wyprostowania!że ho ho ho!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:11:20

Będzie tam na drzewach banany prostował i małpy odganiał. A roboty tam full.

Nowy wyrzyski wróż. Ciekawe co na to małpy.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:08:45

Jagiełło kiedyś powiedział jak mu przyniesiono ciało poległego Ulricha von Jungingena.

Nie powiedział, bo kronika nie odnotowała takiego faktu.
To twoja beletrystyka/może zasłyszana od kolegi spod Grunwaldu?/

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:08:09

Do przybocznego z 18:58:17.
Po wyborach ten przyboczny będzie bez zajęcia to mu sie kupi bilet do Afryki nad równik w jedną stronę.
Będzie tam na drzewach banany prostował i małpy odganiał. A roboty tam full.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:06:22

Zgadzam się z poprzednikiem....

Tym, co już jest prawie małpą?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:04:34

Zgadzam się z poprzednikiem.A do tego Pani Jagodzińska pięknie włada językiem polskim. Nie będziemy wstydzić się burmistrza gdziekolwiek będzie nas reprezentować.

Burmistrz powinien wyróżniać się:
-inteligencją,
-kreatywnością,
-uczciwością,
-samodzielnością i niezależnością
z uwzględnieniem dialogu,taktu,szacunku,życzliwości i
partnerstwa.
Wszystkie te cechy posiada Pani B.Jagodzińska!Zagłosuję na tę wyjątkową kobietę!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:03:58


Jaki to Pan Bóg?
To ten, co jeszcze z drzewa nie zlazł i małpy przywołuje.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:02:14

Jagodzińska na burmistrza, a Bratkowska na zesłanie - wygnanie do Kosztowa. Wyborców w tym głowa.
Pokornych się wywyższy, a zarozumiałych ukarze. Każdemu nagroda wg jego zasług!

Panie Boże nr 2!!
Nie ściągaj ze mnie
Pan Bóg nr1

Autor: , dodany: 2014.11.22, 19:00:35

Jagodzińska na burmistrza, a Bratkowska na zesłanie - wygnanie do Kosztowa. Wyborców w tym głowa.
Pokornych się wywyższy, a zarozumiałych ukarze. Każdemu nagroda wg jego zasług!
Jagiełło kiedyś powiedział jak mu przyniesiono ciało poległego Ulricha von Jungingena. To jest ten co mniemał się być większym nad inne mocarze świata!
A historia lubi się powtarzać!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:59:37

Pikulik Jan Marek przechodzi do pracy na straganie z plakatami. Kasa wydana na wybory się zwróci.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:58:17

Słusznie, a Bratkowską wyślemy na przysłowiowe drzewo jak ona wysyłała tam petentów.

Jak można wyczytać, to jeszcze na tym drzewie siedzisz i dalej głupiejesz.
Złaź, bo ci sierść już rośnie na plecach i małpy się wystraszą.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:55:46

żadna tajemnica kto zostanie zastępca Pikulik Jan Marek powiem dalej dyrektor szkoły podstawawej Wyczyński Waldemar.dyrektor SAPO Karolina Wyczyńska,a pan Kędzior zastąpi Wacka Michalca no i karty rozdane joker przypadnie p.Bugajskiemu

Takie rozdanie to strzał w lewą i prawą stopę Pani B. Jagodzińskiej kandydatki na burmistrza Wyrzyska.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:50:31

OSIEK POPIERA TYLKO PANIĄ JAGODZIŃSKĄ

Słusznie, a Bratkowską wyślemy na przysłowiowe drzewo jak ona wysyłała tam petentów. Może po tym spokornieje i wiosną będzie sołtysowa Kosztowa!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:42:13

Wróżbita Maciej:)

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:41:40

Ale fucha w OSiR-pękam ze śmiechu.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:37:30

żadna tajemnica kto zostanie zastępca Pikulik Jan Marek powiem dalej dyrektor szkoły podstawawej Wyczyński Waldemar.dyrektor SAPO Karolina Wyczyńska,a pan Kędzior zastąpi Wacka Michalca no i karty rozdane joker przypadnie p.Bugajskiemu

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:22:21

18:19:13
Czytaj nerwusie ze zrozumieniem.całość.problem z percepcją całości tekstu też można wyleczyć .

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:20:16

OSIEK POPIERA TYLKO PANIĄ JAGODZIŃSKĄ

Mów za siebie, bo ja popieram Panią Bratkowską.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:20:01

Ja się wcale nie dziwię-również popieram p.Jagodzińską.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:19:13

A nie udzielamy tu porad w nagłych przypadkach

Czyli wyślecie się do poradni a nie na wybory?
Popieram. Chorych leczyć!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:18:15

OSIEK POPIERA TYLKO PANIĄ JAGODZIŃSKĄ!!!!!!!!!!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:16:02

Powariowali przed tą II turą.Powinno przyść jakiś -20 stopni to by te czachy zmroziło ;)

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:13:56

Ślinotoki? A nie udzielamy tu porad w nagłych przypadkach.Pacjentów niezrównoważonych i źle rokujących odsyłamy do wyspecjalizowanych ośrodków.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 18:10:15

do autora
"....w I turze w osieku wygrala bratkowska"

Proszę podać,gdzie można sprawdzić te dane, kto i jakie obwody głosowały na Bratkowska,a które na Jagodzińską?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:59:46

Myśmy JUŻ WYBRALI W I TURZE
Czyli kto, ślinotoki?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:57:26

Myśmy JUŻ WYBRALI W I TURZE - JAGODZIŃSKA NA BURMISTRZA WYRZYSKA 1700 głosów !!!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:42:48

O tym że Jagodzińska jest cienka w zarządzani wiem więcej niż tu się pisze.
Dowiecie się o tym po roku, jeżeli zostanie burmistrzem.
Tak jak kilka lat temu opluwaliście Perlńskiego a dzisiaj Bratkowską, tak samo będziecie pluli na Jagodzińską. Argumenty będą takie same, czyli głupie i nieprawdziwe.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:39:13

Za tydzień cesarzowa zostanie zdetronizowana a przyboczni i ci co ja popierali schowaja sie do kreciej nory!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:38:59

Co się tak boicie pani Jagodzińskiej? To jakaś zbiorowa histeria.

Nie masz racji. To pełna niewiara w kwalifikacje i umiejętności w zarządzaniu.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:38:57



WSZYSCY NA DRUGĄ TURE

Głosujemy na Bratkowską.


Ja chętnie pójdę ale zagłosować na panią Jagodzińską.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:37:01

Ślinotoki- Wasza idolka i Bugajski gminy nie zbawią, najwyżej siebie

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:36:57

Były dyr. gimnazjum z Osieka ma być powołany na dyr szkoły podstawowej w Wyrzysku, więc nie obawiajcie się zmiany póki co.

To byłoby dobre posuniecie!

Ale jak minie kadencja dyrektora
gimnazjum w Osieku to Adam tam wróci!

Bo być powołanym na dyr, gim. przez burmistrzową to nie jest korzystne! A ci co ja popierali to będą mieli przerąbane!!!!!!!!!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:34:55

WSZYSCY NA DRUGĄ TURE

Głosujemy na Bratkowską.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:33:57

Co ma przynależność partyjna do kandydata na burmistrza?

A ty misiu skąd przyszedłeś że tego nie wiesz?
W lesie też działają laptopy.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 17:32:32

Wszystkie te cechy posiada Pani B.Jagodzińska!Zagłosuję na tę wyjątkową kobietę!

A ja nie, bo nie wierzę w cuda.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:54:41

Burmistrz powinien wyróżniać się:
-inteligencją,
-kreatywnością,
-uczciwością,
-samodzielnością i niezależnością
z uwzględnieniem dialogu,taktu,szacunku,życzliwości i
partnerstwa.
Wszystkie te cechy posiada Pani B.Jagodzińska!Zagłosuję na tę wyjątkową kobietę!

Autor: kk , dodany: 2014.11.22, 16:41:20

Co ma przynależność partyjna do kandydata na burmistrza? Czy Ewa Kopacz będzie kierować naszą gminą? Burmistrz jest autonomiczną osobą!

Autor: koniec , dodany: 2014.11.22, 16:36:52

PANIE Z URZĘDU DO ROBOTY ZAMIAST WPISYWAŚ W INTERNECIE GŁUPOTY!!
WSZYSCY NA DRUGĄ TURE KONIEC Z "RZĄDAMI" PANI B.!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:12:46

ale jak to mowia POLITYCY

ciemny narod wszystko kupi (te obietnice wyborcze tez)

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:11:32

500 tys z naszych podatkow PO wydalo na bezuzyteczny program wyborczy do liczenia glosow wyborcow, ktory nie zadzialal i na nic sie nie przydal.
taki jest ich szacunek do publicznych pieniedzy

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:07:16

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:02:48

ty mow za siebie,
w I turze w osieku wygrala bratkowska

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:06:08

i kolejna wpadka PO z tym wyborami, czyli program wyborczy, liczenie glosow wyborcow i ilosc glosow niewaznych.
prawie tydzien po wyborach i nie ma jeszcze oficjalnych wynikow.

a politycy PO mowia: Polacy nic sie nie stalo

zenada, wstyd i hanba na cala europe

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:02:48

osiek jest za pania jagodzinska dosyc lekcewazenia ludzi

Autor: , dodany: 2014.11.22, 16:01:56

w powiecie wygralo porozumienie samorzadowe, ktore popiera bratkowska. porozumienie jest konkurencja dla PO.
z kim bedzie powiat lepiej wspolpracowal w gminie? z bratkowska czy jagodzinska-politykiem PO?
sami sobie odpowiedzcie i wybierzmy rozsadnie

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:58:53

siwtoszki od jagodzinskiej sie odezwali. a kto jatrzy i pluje na bratkowska

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:57:38

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:31:58

nie nabierzesz kredytow, bo musisz miec zdolnasc ich splaty.

skoro gmina je dostaje na inwestycje a nie na przejedzenie, to znaczy ze ma zdolnosc kredytowa

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:56:58

Bogusia i tak wygrasz.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:56:12

Przestań jątrzyć.Coś bazgrzesz a potem pytasz czy ktoś o tym czytał:(

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:54:31

p. jagodzinska chce przeprowadzac konsultacje z miszkancami. w jaki sposob i kiedy politycy PO w waznych dla kraju i dla nas sprawach przeprowadzali konsultacje spoleczne. wiecie cos na ten temat, bo ja nic nie slyszalem kiedy i gdzie przeprowadzali konsultacje. no chyba ze do warszawy trzeba pojechac. rzeczywiscie - wyjscie do obywateli

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:51:08

a glos obywatelski jest dla nich wazny tylko przy wyborach, bo olali obywatelskie podpisy po referendum w sprawie podniesienia wieku emerytalnego i 6-latkow do szkoly i odrzucili przeprowadzenie referendum

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:49:25

rzadow PO i partyjniactwa w gminie. wystaczy nam tego w warszawie. ich rzady nic dobrego dla nas nie przyniosly

leczyc sie musimy prywatnie, pracowac do smierci, jak ktos dorwa do emerytrury to i tak umrze z glodu, afery, obstawianie stolkow w spolkach panstwowych, zeby im zylo sie lepiej

Autor: , dodany: 2014.11.22, 15:44:55

Nie rozumiem niektórych komentatorów.Co się tak boicie pani Jagodzińskiej? To jakaś zbiorowa histeria.Im bardziej próbujecie ją zdyskredytować tym bardziej wyborcy czują że macie jakieś ukryte powody.Zmiany są naturalne,a wy świrujecie jakbyście sie czegoś potwornie bali.czego?

Autor: hehe , dodany: 2014.11.22, 14:49:48

Szkoda że nie ma lepszych kandydatów na ten stołek bo ta pani będzie raczej prowadzić taką samą politykę co PO w całym kraju. Za 4 lata dług gminy będzie jeszcze większy a podatki wyższe. Oby tylko pożyczanych pieniędzy nie wydawała na inwestycje takie jak parking koło stawu czy parkomaty ...

Autor: Petent , dodany: 2014.11.22, 14:36:20

Zdjęcie Pani na tle stawu będzie pamiątką pięknych kul w ogrodzeniu stawu.Naprawde miła pamiątka .To przeważyło szale GLOSUJE z rodziną na Panią.

Autor: gosc , dodany: 2014.11.22, 14:31:21

Szanowna P. Jagodzinska Zdewastowanie barierek nad stawem z roku 1939 to potwierdziło o całkowitym braku nietrafionych inwestycji żeby z antyków robić kiełbase wyborczą to GLUPOTA i całkowity brak wyobrażni niech Pani ratuje jestem Radnym ale bez radnym.niszczono reszte w sobote aby nikt nie mógł przeszkodzic w dewastacji dotyczy inspektora zabytków.

Autor: Sondaż , dodany: 2014.11.22, 14:13:21

Czy nauczyciel to dobry menager i osoba znająca sie na procedurach administracyjnych?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 14:03:20

30. 11 głos oddaje na p. Jagodzińską. Koniec z rządami cesarzowej!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 13:53:55

A kto zbiera za wstęp i po ile?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 13:52:59

no powie pani w koncu kogo pani sobie wezmie do pomocy na zastepce w tej odpowiedzialnej sluzbie


Najlepszym zastępcą będzie Bugajski po pras..ł wszystko w powiecie. Pakujcie się w urzędzie.Wype..i przez Stokłosę trafią do Wyrzyska jako najlepsi i niezależni fachowcy na czele z fachowcami radnymi.

Autor: koniec , dodany: 2014.11.22, 13:43:38

PANIE Z URZĘDU DO ROBOTY ZAMIAST WPISYWAŚ W INTERNECIE GŁUPOTY!!
WSZYSCY NA DRUGĄ TURE KONIEC Z "RZĄDAMI" PANI B.!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 13:02:56

w rudzie kawa bedzie

Autor: ja , dodany: 2014.11.22, 12:48:11

wiecie co czytam i czytam te wasze wpisy jestem zdziwiona waszymi opiniami, zeby bylo dorze w naszej gminie to niezalezy od jednej osoby tylko od wszystkich. Jak na moje to jedna pani burmistrz nic nie zdziala,sila jest w calej tej grupie dowodzacej .Komu nieodpowiada niech startuje w wyborach,albo chociaz niech idzie na wybory.A startowalo wielu,wielu takich co myslalo ze swoim nierobstwem i milymi slowami krotko przed wyborami cuda zdzialaja!!!!ludzie spojrzcie na to wszystko z tej strony iz jeszcze sie nikt taki nie urodzil co by kazdemu dogodzil.zawsze znajdzie sie cos zeby oczernic druga osobe bo niezrobila tego czy tamtego.pani burmistrz nr1 zrobila duzo a ze zalazla za skore wielu...moze jednak czas na zmiany a martwic mozemy sie do nastepnych wyborow .Czas pokaze!!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 10:48:23

Podobno ma zostać Pan Bugajski.
w Powiecie władzę przejęli inni więc gdzieś trzeba zarządzać....

Autor: , dodany: 2014.11.22, 10:44:23

Pani Jagodzinska, nie chce aby pani byla burmistrzem, a nawet już dyrektorem szkoły, skoro opisuje się pani jako polityk. W szkole nie ma miejsca na politykowanie.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 10:44:10

Nadal nie wiem na kogo oddać swój głos ,p. Jagodzińska nie ujawniła nadal swojego zastępcy,a to wiele znaczy wbrew pozorom

Autor: , dodany: 2014.11.22, 10:34:49

podam kilka swoich przemyslen nad programem wyborczym pani jagodzinskiej. zrobicie z tym co uwazacie, ale prosze was o zastanowienie sie nad tym przed wyborem burmistrza, bo potem bedzie za pozno

Będę zabiegać o:

•Podnoszenie estetyki i funkcjonalności miasta i miejscowości wiejskich.
•Poprawienie i ulepszenie infrastruktury Wyrzyska, ze szczególnym uwzględnieniem rynku miejskiego i parkingu.
• Maksymalne pozyskanie środków unijnych do realizacji zadań z zakresu infrastruktury i zadań społecznych w mieście i sołectwach.
• Ciekawą ofertę kulturalną oraz dobrą infrastrukturę wypoczynkową i turystyczną.
• Modernizację dróg gminnych, chodników oraz zdecydowane polepszenie jakości dróg gruntowych.
• Kontynuowanie działań w zakresie rewitalizacji parku miejskiego oraz odnowy amfiteatru i miejsc kultury, np. Czubatka.
• Budowę wieży widokowej wraz z wiatą edukacyjną na Dębowej Górze (we współpracy z Nadleśnictwem Kaczory) – w celu uatrakcyjnienia turystycznej formy aktywnego wypoczynku w naszej Gminie.
• Wyznaczenie nowej funkcji dla budynku Domu Kultury w Osieku – w drodze konsultacji społecznych z mieszkańcami Osieka nad Notecią

czy ona wam to obiecala? czy to jest obietnica wyborcza?
o to ona chce zabiegac, starac sie, ale nie wiadomo czy wogole cos jej uda sie z tego zrealizowac

To jest prawda Pani JB nic nam nie obiecała... bedzie tak jak była radną powiatową, tylko jedną kadencję bo drugi raz społeczeństwo nie dało sie nabrać!

Autor: , dodany: 2014.11.22, 10:23:56

Osoby na stanowisko wiceburmistrza gdy wygra Pani J. zmieniają się jak w kalejdoskopie :) Możecie się naprawdę zdziwić kto będzie vice Pani J. (powtórka z rozrywki) :) znacie ją bardzo dobrze, ale nie będę mówił, niech to będzie niespodzianka :)

Autor: nie wyborca , dodany: 2014.11.22, 9:24:44

czym wy sie ludzie podniecacie. Przecież to kolejna osoba która chce sie dopaść do stołka, i być opłacanym z naszych ciężkich pieniedzy. swoich ludzi ustawić i brać kolejne kredyty na gmine. bratkowska jak i jagodzińska to osoby z pojęciem 0 o prowadzeniu i rządzeniu gmina czy nawet wioską. jeśli juz jagodzińska wygra to niech na biurku położy swój plan wyborczy i niech go spełia inaczej bardzo szybko ludzie wyniosą cie z tego stołka.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 8:40:28

tydzień mija od pierwszej tury a my nadal nie wiemy kto będzie vice, kto będzie mianowany do wakacji dyrektorem szkoły oraz co stanie się z panią schulz jak jej skończy się kadencja.

Autor: ja , dodany: 2014.11.22, 7:46:56

Pan Bugajski zastępca, czy takiego zarządcy chcemy? NIE

Autor: , dodany: 2014.11.22, 4:33:34

Nie odpuszcza pani ,Pani Bogusiu. Oby ta pazerność nie wyszła Pani bokiem.Mój głos niestety Pani straciła.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 1:49:11

Ładna miska jeść nie daje. Uśmiechem i obietnicami nie załata się dziur w drogach, spłaci kredytów. Te wszystkie wpisy są wyjątkowo mało merytoryczne i podyktowane osobistymi animozjami. Jak wam wystarczy tylko usmiech i klepanie po plecach to głosujcie na nią.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 1:04:10

a od tego z kim chce wspolrzadzic moze zalezec glos

trzymanie wyborcow w niepenosci budzi domysly

Autor: , dodany: 2014.11.22, 1:04:04

Sądzę,że powinna podać już teraz kto będzie zastępcą

Autor: , dodany: 2014.11.22, 1:03:02

tylko ze po II turze jak wybierze wice, to juz nie ma odwrotu, a od tego moze zalezec glos

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:59:55

Nie ma co snuć domysły,poczekajmy do II tury,a potem wszystko będzie jasne

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:59:34

Obecna pani burmistrz Btatkowska nie ma zastępcy wiec może i pani Jagodzinska nie będzie miała chodź wolałym aby miała bo co dwie głowy to nie jedna mój głos dla p.Boguslawa

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:56:13

a co z jego reputacja? a w gimnazjum w osieku jego zonka?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:55:04

Były dyr. gimnazjum z Osieka ma być powołany na dyr szkoły podstawowej w Wyrzysku, więc nie obawiajcie się zmiany póki co.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:54:20

ja zapytaj na zebraniu, nie mnie

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:52:56

Jak nie wie co robić,kogo na zastępcę powołać, to jak chce rządzić gminą?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:52:49

w to ze jest dobrym dyr nie watpie, ale powolanym przez bratkowska, a to juz nie jest korzystne

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:49:58

A co pani Schulz jest złym dyrektorem że chcecie zmiany?

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:49:07

chyba sama nie wie co ma zrobic. jedna radna w radzie, jeden chce byc wice za glosy, drugi za lojalke, trzeci za awans, a serce mowi inaczej

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:43:29

chodza pogloski ze wice bedzie jej mentor, kandydat z najnizszym wynikiem juz czuje sie dyr szkoly w wyrzysku a w osieku powrot bylego

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:40:40

a kto dyr szkoly w wyrzysku, i czy bedzie powrot bylego dyr gimnazjum w osieku.

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:34:31

do autora
"Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:05:40
no właśnie ciekawe dlaczego taka tajemnica -kto będzie zastępcą burmistrza.od tego też zależy mój głos"

...masz rację, powinna ujawnić,kto będzie zastępcą, bo jeśli Pikulik,to zastanowię się,czy oddać głos na Jagodzińską,czy na Bratkowską

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:31:58

Dokładnie bo w szkole się najpierw rozmawia a później czyni, a kredyty to i nawet ja potrafię wziąść wiec nie mów ze trzeba się zastanowić nad wyborem bo jest oczywisty P. Jagodzinska.
Zastanowić się trzeba jak spłacić zaciągnięte kredyty

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:24:41

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:19:38

twoj wybor, ale przemysl to jeszcze

rzadzenie szkola to nie to samo co rzadzenie gmina, petenci to nie rodzice i dzieci, a rada powiatu stanowi ulamek o wiedzy i doswiadczenia w samorzadzie

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:20:41

dobry zabieg socjotechniczny

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:19:38

Co następny stadion w Gromadnie??? Czy parking w stolicy sołectw bo tak dzisiaj możemy mówić o wyrzysk.

Wole jak ktoś powie ze spróbuję coś zrobić niż obieca, a nie zrobi!!!
x postawie przy nazwisku p. Jagodziński

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:18:24

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:06:27

niekt mi nie zabroni, tylko kto sie na to moje zapenienie nabierze i mnie w tym poprze?

ale czy to ze chce wystarczy? kandydat na burmistrza powinien miec konkretny pomysl na wykonanie swoich obietnic. jak narazie nie slysze o konkretach.

ten program wyborczy tworzyl sprytny doradca POlityczny

nie dajcie sie na to zlapac

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:13:25

o wiele spraw będzie zabiegać, o wiele spraw będzie czynić daleko idące starania, postara się zapewnić nam wiele,

ale nie wiadomo co i czy wogole cokolwiek uda sie jej spelnyc,

bo jeszcze nie wie jak to zrobi, czy wogole moze jako burmistrz to zrobic i skad na to znajdzie pieniadze

ale sie naucze, ale nauka potrwa kilka lat

wybierzmy burmistrza, ktory juz wie jak, co chce zrobic i wie skad wziac na to srodki

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:06:27

a kto tobie zabroni zadbać ???

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:05:40

no właśnie ciekawe dlaczego taka tajemnica -kto będzie zastępcą burmistrza.od tego też zależy mój głos

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:04:35

Zadbam o:
•Tworzenie dobrego klimatu oraz pozytywnego wizerunku miasta i Gminy.
•Stworzenie urzędu przyjaznego petentom.
•Zmianę stylu zarządzania Gminą – burmistrz otwarty na potrzeby mieszkańców i chętny do dialogu.
•Wprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących ważnych dla społeczności lokalnych decyzji.
•Dostępność mieszkańców do burmistrza i urzędników poprzez wydłużenie jednego dnia w tygodniu godzin pracy Urzędu Miejskiego w Wyrzysku.
•Współpracę z sąsiednimi gminami w pozyskiwaniu wspólnych środków pomocowych w zakresie zadań łączących terytorialnie gminy.
•Kontynuowanie konstruktywnej współpracy ze wszystkimi organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie Gminy.
•Inicjowanie powstawania stowarzyszeń i grup lokalnych.
•Współpracę z lokalnymi liderami oraz wspieranie lokalnych, aktywnych postaw obywatelskich i stworzenie pola do działania stowarzyszeń i organizacji, lokalnych liderów, dzieci i młodzieży szkolnej oraz Seniorów.

czy obiecala ze to zrobi?
NIE. Zadba o to, ale nie wie co jej sie uda zrobic z tych obietnic

ja tez o wiele rzeczy chcailbym zadbac,

Autor: , dodany: 2014.11.22, 0:01:40

Rozwój gospodarczo – ekonomiczny postaram się zapewnić poprzez:
• Analizę planów i studium uwarunkowań przestrzennych pod kątem terenów inwestycyjnych dla potencjalnych inwestorów.
• Wspieranie małej i średniej przedsiębiorczości oraz pomoc znaczącym podmiotom gospodarczym w rozwoju oraz tworzeniu nowych miejsc pracy.
• Zorganizowanie corocznych spotkań z przedsiębiorcami, których celem będzie przedstawienie planu inwestycyjnego na dany rok oraz zbieranie opinii i oczekiwań z ich strony.
• Wspólne z Powiatowym Urzędem Pracy realizowanie programów zatrudnienia, szczególnie młodzieży. Tym, którzy nie znajdą pracy na miejscu stworzenie jak najlepszych warunków dojazdu.
• Zapewnienie skutecznej promocji miasta i sołectw poprzez:
- prezentację ludzi i ich wyrobów
- prezentację walorów historycznych i krajoznawczych miasta i wsi.

czy ona wam to obiecala ze zrobi?
NIE. postara sie zapewnic, a czy cos w tej sparwie uda sie jej zapewnic? w jaki sposob to sie jej uda zapewnic? potem bedzie tlumaczenie, ze nie moglam, nie udalo sie pomimo staran

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:59:31

A ty wisz najten przód co ci się udo, a co nie???

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:57:38

podam kilka swoich przemyslen nad programem wyborczym pani jagodzinskiej. zrobicie z tym co uwazacie, ale prosze was o zastanowienie sie nad tym przed wyborem burmistrza, bo potem bedzie za pozno

Będę zabiegać o:

•Podnoszenie estetyki i funkcjonalności miasta i miejscowości wiejskich.
•Poprawienie i ulepszenie infrastruktury Wyrzyska, ze szczególnym uwzględnieniem rynku miejskiego i parkingu.
• Maksymalne pozyskanie środków unijnych do realizacji zadań z zakresu infrastruktury i zadań społecznych w mieście i sołectwach.
• Ciekawą ofertę kulturalną oraz dobrą infrastrukturę wypoczynkową i turystyczną.
• Modernizację dróg gminnych, chodników oraz zdecydowane polepszenie jakości dróg gruntowych.
• Kontynuowanie działań w zakresie rewitalizacji parku miejskiego oraz odnowy amfiteatru i miejsc kultury, np. Czubatka.
• Budowę wieży widokowej wraz z wiatą edukacyjną na Dębowej Górze (we współpracy z Nadleśnictwem Kaczory) – w celu uatrakcyjnienia turystycznej formy aktywnego wypoczynku w naszej Gminie.
• Wyznaczenie nowej funkcji dla budynku Domu Kultury w Osieku – w drodze konsultacji społecznych z mieszkańcami Osieka nad Notecią

czy ona wam to obiecala? czy to jest obietnica wyborcza?
o to ona chce zabiegac, starac sie, ale nie wiadomo czy wogole cos jej uda sie z tego zrealizowac

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:55:36

NO TYN AKURAT BYŁ NAJLEPSZY

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:50:03

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:43:58

by najlepszym kandydatem

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:49:13

no powie pani w koncu kogo pani sobie wezmie do pomocy na zastepce w tej odpowiedzialnej sluzbie

cisza jak po smierci organisty. a slyszalem ze dzis mial byc BUM
czyzby cos sie nie powiodlo?

narazie ta pani tajemniczosc i trzymanie w niepewnosci wyborcow jest nie-odpowiedzialne

waha sie jeszcze pani? a juz powinna pani wiedziec kogo wezmie do scislej wspolpracy. z pewnoscia to osoba z nadania politycznego albo kalkulacji wyborczych glosow

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:43:58

We tych Dąbkach żeśta na Przydziała głosowali to się teraz bujajta.

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:43:14

zapraszamy

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:42:59

a do dabek pani przyjedzie sie pokazac?

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:41:40

przytulance w biedronce, przy ludziach i obgadywanie w kolejce. fe ochyda. pani wie o czym mysle

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:08:33

A czy wstęp wolny?

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:07:23

Ktoś musi Cesarzową Wyrzyska zdetronizować!

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:04:33

Nie mogę sobie wyobrazić że Pani Jagodzińska może zostać Burmistrzem Naszej Gminy

A nawet w głowie mi się nie mieści że Pani Bradkowska może nadal pełnić funkcję Burmistrza Naszej Gminy

To jest SZOK!!!!

Wyrzysk kiedyś był miastem Powiatowym a teraz KATASTROFA

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:03:28

Dialog społeczny jest nam potrzebny.
Brawo pani Jagodzinska

Autor: , dodany: 2014.11.21, 23:03:06

Dialog społeczny jest nam potrzebny.
Brawo pani Jagodzinska

Autor: , dodany: 2014.11.21, 22:50:08

Proszę się zastanowić do kogo się pani ..przytula.. bo nie wiem czy zagłosuję ponownie!

Autor: , dodany: 2014.11.21, 22:45:28

co za lizusy aż się nie dobrze robi

Autor: Piotr , dodany: 2014.11.21, 22:44:03

Źyczę wygranej!

Autor: , dodany: 2014.11.21, 22:30:39

Tak ma Pani wygrane, ale miło się będzie spotkań. Do zobaczenia w Rudzie.

Autor: , dodany: 2014.11.21, 22:29:53

I po co ci te spotkania sa potrzebne jagodzińska co

Dodaj swoją opinię
Imię(Nick)
Treść komentarza
   Redakcja portalu internetowego NaszWyrzysk.pl zastrzega sobie prawo do edycji
   lub całkowitego usunięcia komentarza zawierającego treści zabronione przez prawo,
   wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady dobrego współżycia
   społecznego. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca tego rodzaju komentarz
   może ponieść za jego treść odpowiedzialność karną i cywilną.




www.NaszWyrzysk.pl 2008-2017


Czas: 0.048424 sekund