Dzisiaj jest sobota
25 listopada 2017
.
Temperatura powietrza
5.88 °C

.
Gości na portalu: 27
.
Nasze filmy
Nie tylko Wyrzysk
   Wyrzysk, dodano: 2017-01-07, godz.13:44

Parkomaty będą dwa

Parkomat zamontowany na Placu Wojska Polskiego w Wyrzysku to urządzenie bardzo awaryjne. Od pewnego czasu zaczął odmawiać posłuszeństwa całkowicie. Sytuacja ta powoduje, że często brakuje miejsc parkingowych.

Jest jednak nadzieja, że wkrótce problem z zaparkowaniem pojazdu zniknie. Zamiast jednego urządzenia do pobierania opłat zamontowane zostaną dwa.

Burmistrz Bogusława Jagodzińska wyjaśnia: - W związku z dużą awaryjnością dotychczasowego parkomatu i wysokim zużyciem różnych jego podzespołów, trwa procedura zakupu dwóch nowych parkomatów. Zgodnie bowiem z przyjętą normą jeden parkomat powinien „obsługiwać” nie więcej niż 35- 40 stanowisk parkingowych, podczas gdy obecny parkomat „obsługuje” ok. 70 stanowisk.


- Dwa parkomaty usytuowane na Placu Wojska Polskiego wyeliminują sytuacje, które obecnie mają miejsce i usprawnią funkcjonowanie Strefy Płatnego Parkowania w tym miejscu - dodaje burmistrz Bogusława Jagodzińska.

Dotychczasowy parkomat, po naprawie ma zostać ustawiony w innej części miasta, na terenie o mniejszej ilości stanowisk parkingowych.

Warto dodać, że na zakup nowych parkomatów w budżecie Gminy Wyrzysk na 2017 rok zaplanowano kwotę 40 000 złotych. Oszacowano także kwotę planowanych dochodów z tytułu opłaty parkingowej w wysokości 69 000 złotych.

   

   Temat wyświetlono: 2619 razy.
Powrót do strony głównej    




Poniższe treści nie są oficjalnym stanowiskiem redakcji.
Wpisy przedstawiają opinie zamieszczone przez czytelników portalu.

Autor: , dodany: 2017.01.13, 22:55:09

Jeszcze trochę i będą mieli święty spokój

Autor: , dodany: 2017.01.11, 15:16:49

nawet Radnych z Przewodniczącym Rady Miejskiej w Wyrzysku na czele nie interesuje.

Wodzirej z wickami chcą mieć święty spokój.

Autor: , dodany: 2017.01.11, 11:33:53

...
z tego tytułu?, taka jest dbałość Władz gminy o dochody?,

...a taka o wiedzę z ortografii!!!!

Autor: , dodany: 2017.01.11, 11:27:57

AWARIA taki napis od dawna widnieje na tym nieszczęsnym urządzeniu, a utracone dochody gminy z tego tytułu?, taka jest dbałość Władz gminy o dochody?, takie działanie jest naruszeniem finansów publicznych, a jest to zgodnie z prawem działanie karalne, a widać nikogo nawet Radnych z Przewodniczącym Rady Miejskiej w Wyrzysku na czele nie interesuje.

Autor: , dodany: 2017.01.11, 11:22:46

czytam, czytam i chcę napisać tylko jedno:..

Po nauczeniu się zasad pisowni.

Autor: kol , dodany: 2017.01.11, 10:55:55

witam,

czytam, czytam i chcę napisać tylko jedno: w kampanii co innego, w rzeczywistości co innego. Najpierw ukrywanie vice burmistrza, a teraz kolejny przykład marketingu politycznego-parkometry. Gdzie tu wiarygodność !!!!

Autor: , dodany: 2017.01.10, 21:04:48

Masz rację poprzedniku.
To kłamczucha, bo pisze bzdety. Już ma strach że za abonament przyjdzie zapłacić 1500zł a tak może być za darmo i na cudzym.

Autor: , dodany: 2017.01.10, 20:30:45

Nie wierzę! Kłamiesz.
A poza tym Polacy to chamy siedzące za kierownicami swoich złomów z Unii Europejskiej i jeden drugiemu nie ustąpi. Więc nie piernicz, że ludzie sobie sami poradzą. Sami to sobie poradzą tylko brać coś kosztem innych.

Autor: , dodany: 2017.01.10, 20:26:17

Dzisiaj tj.wtorek (dzień targowy) o godzinie 10,00 przejechałem przez Wyrzyski rynek,
pełna kultura,PARKOMAT NIE CZYNNY,samochody parkujące pięknie,nawet były wolne miejsca do zaparkowania, co uczyniłem z chęcią zrobienia zakupów.

Pani Burmistrz I po co te parkomaty ludzie sami dadzą radę,
tyle pieniędzy wydane bez zysku.

Jak Pani Burmistrz podejmie decyzję o likwidacji parkomatu na Wyrzyskim Rynku to będzie wielki POZYTYW DLA PANI

Po co ludziom życie utrudniać

Autor: Asia , dodany: 2017.01.10, 20:20:42

Żeby wszyscy chodzili pieszo do kościoła, przychodni i sklepów.

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.10, 19:26:59

ale dlaczego wszystkie parkomaty mają być na rynku??? bez przesady!!!

Autor: , dodany: 2017.01.10, 15:50:23

a Ty rozumiesz o czym piszemy?? czy ktos napisał o podwójnych opłatach?? Czytaj ze zrozumieniem.


Czy przeczytaliscie wstęp o. Redaktora? Przecież to, że będą 3 parkomaty nie oznacza podwójnych opłat ! Po co te durne dyskusje

Autor: , dodany: 2017.01.10, 12:59:57

Czy przeczytaliscie wstęp o. Redaktora? Przecież to, że będą 3 parkomaty nie oznacza podwójnych opłat ! Po co te durne dyskusje

Autor: , dodany: 2017.01.10, 12:07:12

Głupki zawsze wybierają SWOICH, czyli wyrzyskich nieudaczników, bez wiedzy i umiejętności myślenia.

Autor: , dodany: 2017.01.10, 12:05:37

...nawet największy głupek wyrzyski ma prawa wyborcze...

Jeszcze ma, bo nie przeszedł badań lekarskich. Żółte papiery dopiero dostanie i nici z głosowania.

Autor: , dodany: 2017.01.10, 11:59:17

Wyrzyski yntelygent, ale głupek - ta wyśmiewaj się ze mnie - nawet największy głupek wyrzyski ma prawa wyborcze

Autor: , dodany: 2017.01.10, 9:40:50

Zamiast nowych miejsc pracy będą nowe dalsze parkomaty do skubania z kasy emerytów i rencistów.......

Przecież "Gmina Wyrzysk zasługuje na wiecej".
Takie było hasło wyborcze burmistrza.

Autor: , dodany: 2017.01.10, 9:35:40

Burmistrz jak kwiat jednej nocy czyli tylko jednej kadencji i wylot bo nie spełnia oczekiwań wyborców ani też nie robi żadnych konsultacji społecznych!

Drogi burmistrza (gdzie te jego obietnice wyborcze) i wyborców już się rozeszły po 2 latach sprawowania władzy, każdy ciągnie swój wóz w inną stronę.
Wiadomo ile koni ciągnie dany wóz i kto kogo przeciągnie, bo wyborców jest dużo więcej.

Autor: patyk , dodany: 2017.01.10, 9:22:01

Tak wstawcie jeszcze 3,4,5 i 6 parkometr ,super sprawa, super inwestycja, na pewno przez to rynek będzie ładniejszy. Parkometry bedą cieszyć oko hahaha. Inwestycje kulą w płot!!! Najpierw remont za pół bańki starego 60 metrowego budynku - cena jak na wilanowie w Warszawie za mieszkanie, później remont za pół bańki łobzonki ( z podziału kasy na nową halę), później pół bańki -budowa ZGKiM (kto go zamykał ludzie wiedzą). Czyżby co niektórzy chcieli fajnych stanowisk przed emeryturą??? a w Osieku cisza, wiatr hula. Jedynie gminę stać na rozrzucenie śmieci na ulicy pieknej i postawienie wiaty. BRAWO WY !!

Autor: , dodany: 2017.01.10, 7:34:58

wybierzcie mnie jeszcze raz to dostaniecie 3 razy więcej kwiatków, rabatków, grządków i parkomatów itd.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 23:04:33

prostuję po pięćset tysięcy złotych, z rozpędu wkradło się jedno zero za dużo

Autor: , dodany: 2017.01.09, 23:01:37

Tak, obiecanki, cacanki, a głupiemu radość.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:58:33

Tak się oszczędza w gminie Wyrzysk, 50 000 zł. tu, po 5000 000 zł. na remonty, których potrzeba wykonania budzi wiele kontrowersji, zaciągając zapewne nowe kredyty, a np Strażników SM w Wyrzysku utrzymujących ład i porządek w gminie wyrzucono na bruk w ramach oszczędności w kosztach utrzymania Urzędu Miejskiego w Wyrzysku. To się nie mieści w głowie.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:33:24

40 000 na parkomaty...ścieżkę rowerową obiecano z glesna do wyrzyska i nic cisza

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:30:04

Tat zgadzam się parkomat postawić na parkingu kolo gminy , niech też płacą za parking jak ludzie pracujący na rynku

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:29:34

A może na każdej ulicy postawić parkomaty? byłoby to najbardziej sprawiedliwe razwiązanie

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:29:25

Tat zgadzam się parkomat postawić na parkingu kolo gminy , niech też płacą za parking jak ludzie pracujący na rynku

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:26:03

Może i w innych miastach jest możliwość wykupienia abonamentu ake wyrzysk nie ma takiej możliwości

Autor: d.p. , dodany: 2017.01.09, 22:17:40

Dwa parkomaty? Ależ owszem czemu nie? Jeden na Rynek a drugi na Bydgoska tuż przy urzędzie.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:15:31

A co ze smogiem na wyrzyskich osiedlach domków jednorodzinnych?

Autor: , dodany: 2017.01.09, 22:12:42

Burmistrz powinien mieć hasło: wybierzcie mnie jeszcze raz to dostaniecie 3 razy więcej kwiatków, rabatków, grządków i parkomatów itd.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 17:13:44

Noto już niech będzie po 1555.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 17:09:20

Tej radny zaradny - mniej honor i niespełniaj obietnic wyborczych, bo i tak nie jesteś radnym, ale pomarzyć każdemu wolno

Autor: , dodany: 2017.01.09, 16:49:51

...wystarczy 15 miejsc dla mieszkancow i po sprawie..

Jestem za,po 1500-zł miesięcznie i problem rozwiązany.

Autor: Alicja , dodany: 2017.01.09, 16:02:36

Brawo endriju! dokłądnie o tym pisałam nie raz i nie dwa. wystarczy 15 miejsc dla mieszkancow i po sprawie. a powiem tak Pani Burmistrz oraz 99% radnych ma własne domy i własne podwórka i nigdy nie odczuli problemu braku miejsca do parkowania pod swoim domem. powiało z lekka optymizmem, ciesze się, że są tu jednak ludzie ze zdrowym rozsądkiem i nie siejący jadu wobec innych. skoro mieszkamy w jednym mieście to zachowujmy się kulturalnie i szanujmy swoje prawa wzajemnie.

Autor: radny zaradny , dodany: 2017.01.09, 14:52:23

Srututu i tak.będzie jak.gmina postanowiła i basta. Piszcie sobie wylewajcie żale a i tak będzie co ma być. Psy szczekaja a karawana jedzie dalej!!

Autor: , dodany: 2017.01.09, 14:31:21

Proponuję wnieść gminną ustawę, by burmistrzem gminy mógł zostać tylko osobnik na stałe zamieszkały tylko i wyłącznie w Wyrzysku i żeby w tutejszym szpitalu się rodził.
Dodatkowo ma tutaj kupić 🚗, a baki puszczać poza domem

Autor: , dodany: 2017.01.09, 14:25:19

Srali muchy,będzie wiosna- to czy burmistrz jest z Wyrzyska, Kosztowa,Ostrowka czy też z Wyciąga lub Anusinie(Wyrzyszczanie pewnie nie wiedzą,gdzie to jest) nie ma rzadnego znaczenia.Burmistrz ma dbać o nas i reprezentować całą gminę, a nie dbać tylko o Wyrzysk.

Autor: endrju , dodany: 2017.01.09, 13:41:57

Chryste Panie!!! W czym macie ludzie problem??? Mozna przeciez zrobić OZNACZONE miejsca abonamentowe na 10-15 aut( tyle wystarczy) jak najdalej od przychodni, tak żeby ludzie mogli swobodnie do niej dojechać i po sprawie. W każdym , powtórzę w każdym mieście mieszkaniec danej ulicy ma prawo wykupić abonament ( większość piszących te debilizmy chyba nigdy nosa poza wyrzysk nie wysunęło). Pani Burmistrz atakowała straż miejską - wyrzuciła komendanta (który wrócił :) ) a w chwili obecnej wywala 50 tys na nowy parkometr. Śmiech na sali!!!! Kłopoty i durne rozstrzygnięcia Burmistrz biorą sie stąd , że nie mieszka ona PO PROSTU W WYRZYSKU I NIE CZUJE TEGO MIASTA!!!NIE JEST STĄD, więc skąd ma wiedzieć, że to czy tamto jest potrzebne, przecież gminni potakiwacze nie podskoczą i nie powiedzą tego czego nie chciałaby usłyszec.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 13:38:18

Jak nie chodzisz na wybory,to się zamknij.Swwoja postawą sam zamykasz wszystkie drzwi.
Jakbyś był mądry, to byś to pominął,a skoros głupi to o tym piszesz.
Powiem jednym słowem -OKLEJA.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 13:34:11

Przed wyborami gorący temat to "Pokusa". Ten obiekt będzie zarabiał, będą konsultacje społeczne,.....
Od wyborów trochę czasu minęło i co? i ........

Autor: , dodany: 2017.01.09, 12:44:52

A kim Ty jesteś...

Tym, który nigdy nie chodzi na wybory ...

Autor: ~ , dodany: 2017.01.09, 12:24:49

Postawienie parkometru pod budynkiem urzędu gminy to byłoby dopiero połowa sukcesu. Ważne jest jeszcze, aby nie było tabliczki w stylu "nie dotyczy pracowników urzędu...". Pomysł z parkometrem w tamtym miejscu jest w 100% trafiony. Mam nadzieję, że pani burmistrz czyta czasami te komentarze i widzi o czym piszą mieszkańcy Wyrzyska.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 12:11:28

Kochani mieszkańcy, nic bez Was, we wszystkich ważnych sprawach, decyzjach będziecie uczestniczyć, po to będą konsultacje społeczne, przecież gmina Wyrzysk zasługuje na więcej, tak słyszeliśmy od Pani Jagodzińskiej przed wyborami, my nie mamy zaników pamięci, a czego się doczekaliśmy?, to widzimy, doświadczamy, przeżywamy i mamy być zadowoleni?

Autor: , dodany: 2017.01.09, 11:55:25

W Wyrzysku jest ze wszystkim problem, a jest Burmistrz i Zastępca, który swoim doświadczeniem samorządowym miał tak dobrze służyć Pani Jagodzińskiej, no i Rada Miejska z wielce doświadczonym Przewodniczącym i co z tego wynika?, co tu dużo mówić, podstawowe, ważne dla Nas mieszkańców gminy Wyrzysk sprawy leżą, a kadencja, ciepłe posadki i pensyjki lecą sobie swoim torem.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 11:37:59

A kim Ty jesteś...

Jestem mieszkańcem tego miasta i mam te same prawa co i ty.
A tak w ogóle, to gówno cię obchodzi kim jestem.
Najwyższy czas na ten parkometr.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 10:58:47

A kim Ty jesteś żeby realizować twoje zachcianki? Postaw sobie parkomat przed swoim domem!

Autor: , dodany: 2017.01.09, 9:35:49

O tym, że dojeżdżający blokują parking przed urzędem, pisałem tutaj już dwa lata temu.
Wreszcie czas, aby radni to zauważyli i podjęli uchwałę o postawieniu parkometru na całej długości ulicy Bydgoskiej do pierwszego bloku.
Nic się nie stanie, jak urzędnicy też postawią swoje auta na parkingu miejskim.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 8:17:14

Przed urzędem już wcześnie rano są zajęte miejsca od strony ul. Bydgoskiej przez osoby które dojeżdżają dalej autobusem. Te auta stoją i blokują parking przez cały dzień.

Autor: , dodany: 2017.01.09, 7:23:40

2017.01.08, 1:16:50 Opozycja pełną parą i to nie ze strony PIS-u.

Prawo i Sprawiedliwość nigdy nie popierało Pełowców

Autor: , dodany: 2017.01.08, 22:50:17

Tak parkomat pod urzędem gminy!

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 22:33:34

widocznie mnie nie znasz bo nigdy nie byłam ani nie jestem roszczeniowa!!!zwróć uwagę jak napisałam kobieta-ona, roszczeniowa jak już może być.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 22:30:21

Monia, Monia ty zawsze byłaś i jesteś ROSZCZENIOWE. Żal mi cię.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 22:19:34

Kaśka, pod urzedem to wiadomo, że sobie na złośc nie zrobią. Petentów mają w duuu...

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.08, 22:15:16

pod Urzędem Gminy też nie ma nigdy miejsc do parkowania bo stoją tam pracownicy Urzędu!dla interesantów nie ma miejsca,więc tam też dajcie parkomat , w weekend tam jest pusto bo nie ma pracowników.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 22:03:31

Może jeszcze wrócimy do czasów, kiedy to mieszkaniec rynku sobie tira parkował na rynku?

Autor: , dodany: 2017.01.08, 22:02:07

Bogacze ze śródmieścia się znaleźli co abonament by se płacić chcieli, a staruszki niech metrem jadą do lekarza. Ogólnie chodzi o to aby były miejsca parkingowe, a nie miejsac zajęte, bo wtedy to wszyscy tracą. Szczególnie sklepikarze. Jak nie ma miejsca to ja się nie zatrzymuję na rynku i jadę do innego sklepu.

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.08, 22:01:42

brak słów na niektórych tutaj i tyle a tak w ogóle zorientuj się ,że akurat na rynku jest wiele kamienic, w których znajdują się mieszkania komunalne oraz kamienice bezczynszowe, więc sam sobie odpowiedz na pytanie czy sami bogaci mieszkają na rynku.

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 21:59:30

obawiam sie,że staruszki same nie jeżdża do lekarza.powiem tak każdy mądry jeśli go to bezpośrednio nie dotyczy!!!!nie widzę problemu z zapłaceniem na czas zakupów na rynku ale niech sobie każdy taki mądry policzy płacenie codziennie od pn do pt np po 4 h dziennie za parkowanie, ciekawe czy nadal tak głupio byście pisali!!!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:58:35

Jeszcze sobie blaszaki na rynku postawta dla garażaowania swoich samochodów.

Autor: Jaras , dodany: 2017.01.08, 21:56:44

JAKBY ZROBIĆ ABONAMENT DLA BOGACZY Z RYNKU TO MIJAŁO BY SIĘ TO Z CELEM. ICH TAK BĘDZIE STAĆ ABY ZAPŁACIĆ, A BIEDNA STARUSZKA NIE MOGŁABY DO LEKARZA DOJECHAĆ, BO PANISKO SOBIE PŁACI ABONAMENT I GARAŻ SOBIE URZĄDZA NA RYNKU. O tym nie pomyślisz. Jak cię stać na abonament to se wynajmij lepsze mieszkanie z garażem.

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 21:54:04

twoja wypowiedź świadczy tylko o Twoim poziomie czytaj ze zrozumieniem, ja nic za darmo nie chcę!!!powtórze żebys zrozumiał,mogę płacić abonament za parkowanie w wyznaczonej dla mieszkańców rynku strefie!!!jak to jest w innych miastach!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:52:02

Wynajmij sobie mieszkanie z garażem, a nie wrzeszczysz że dajta mi

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 21:49:39

Dla informacji niektórych tutaj to akurat miedzy godziną 7 a 16 dużą część rynku zajmują samochody ludzi, którzy pracują na terenie rynku.

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 21:46:52

no faktycznie starówka niczym w Toruniu!!na serio ogródki letnie, piękne kamienice no fakt.Pośrodku zabytkowe fontanny stoją, Co za chore mściwe myślenie!żal mi Ciebie!!!nie masz nic mądrego do powiedzenia!!!powtarzam, chętnie wykupię abonament na parkowanie jako mieszkaniec danej ulicy. Tak jest w normalnych miastach!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:40:42

I wuj ci to da, że będzie też na innych ulicach. Rynek to prestiż, tam mieszka elita to niech se płaci. A ty nie bądź taka zajadła jak jakaś wiedźma.

Autor: Monia , dodany: 2017.01.08, 21:38:58

nie moge czytac debilnych wpisów typu: "Mieszkasz na rynku to Cię stać, by płacić za bogactwo, a jak Cię nie stać, to sprzedaj chatę" ja akurat też mieszkam na rynku bo akurat tam wynajmuję mieszkanie. i też płące za parkowanie na rynku ale uważam , że skoro tu maja byc 2 parkomaty to na innych ulicach tez niech bedą niech inni zobaczą jak to jest fajnie płacić za to, że parkujesz blisko mieszkania swojego.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:35:31

Do Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:30:06

Nie mieszkam na Wyrzyskim Rynku,ale ten wpis to totalny debilizm

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:30:06

Mieszkasz na rynku to Cię stać, by płacić za bogactwo, a jak Cię nie stać, to sprzedaj chatę.

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.08, 21:16:56

mieszkam na rynku o własnie tam znajduje sie moje mieszkanie!!!niesttey nie mamy podwórka żeby tam parkować,ani miejsca na garaż!!!jacy wszyscy mądrzy , którzy nie mieszkają na rynku, w dużych miastach są strefy parkowania dla mieszkańców danej ulicy np.skoro mieszkaniec ul.pocztowej nie musi płącic i parkuje to dlaczego ja mam płacić za to,że mieszkam na rynku????jesteśmy równoprawnymi mieszkańcami Wyrzyska!!!tak uważam!!!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 21:01:19

Pani Burmistrz zlikwiduj Pani te parkomaty , usuń znaki zakazu parkowania, a ludzie dadzą sobie rade z parkowaniem na Wyrzyskim Rynku.
Na wyrzyskim rynku zawsze był porządek bez parkomatu, zakłócił ten porządek wymysł poprzedniej Pani Burmistrz.
Niech Pani przemyśli czy to nie jest dobre rozwiązanie , nie ma tablic ogłoszeń, które tak że wymyśliła poprzednia Pani Burmistrz i jest fajnie to dlaczego mają być parkomaty, które tak naprawdę wprowadzają zamieszanie bez żadnego zysku a denerwują ludzi i wkuźwają się na tak idiotyczne pomysły.
Gdy by taki parkomat przyniósł naprawdę poważne pieniądze dla gminy to można by się zastanowić ,ale z tego co widać to same straty

Autor: , dodany: 2017.01.08, 20:06:05

A co na te pomysły burmistrza z dodatkowymi 2 parkomatami wodzirej RYMER i 2 vicki Matuszewski i Radwański???.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 20:03:38

Zamiast tworzenia nowych miejsc pracy i szukania inwestorów co by dali prace i płacili podatki burmistrz woli skubać emerytów i rencistów opłatami z parkomatów.
A do obsługi parkomatów trzeba będzie zatrudnić kogoś czyli etat potrzebny nowy.

Jaki tu sens ma nowy etat dla "parkomatowego" i skubanie z kasy emerytów i rencistów bo pracujący od poniedziałku do piątku nie będą parkować??????????????????????????????????????????????????????????????
a soboty są bez opłat.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 20:00:25

Władza deprawuje się sama a ludzie władzy biorą z tego przykład.
JAKI WSTYD!!!

Autor: Miki , dodany: 2017.01.08, 19:37:46

Wiecie co wam napiszę ,parkomat stał a osobiście widziałem jak pani burmistrz nie kupuje biletu,są inne osoby z gminy również tego nierobą pani dyrektor sportu wypada dawać przykład .

Autor: dodany , dodany: 2017.01.08, 19:32:11

Jak ktoś ładnie zauważył jak poprzednia burmistrz ,postawiła parkomat to pani obecna burmistrz krzyczała że poco ,a teraz postawi 2 miejmy nadzieję że jeden koło gminy .Poprzedniczka tablice ,obecna natychmiast zabrała ,ale postawiła drewniane jedną na rynku,drugą koło gminy , tak na złość tylko te drewniane ohyda .Tak można wymieniać ,a jeśli chodzi o konsultacje to przed wyborami można wszystko,Pensja poprzedniczki krzyczano, a tu obecna nic mniejsza i zastępca .Wiem niełatwo wszystkim dogodzić , ale trochę pokory obecna władzo ,same zdjęcia zabawa , uśmiechy to za mało .

Autor: d.p , dodany: 2017.01.08, 18:27:05

Skoro na rynku obowiązuje parkomat to w innych miejscach również powinien. Dlaczego mieszkający/pracujący na Rynku musza płacić a np parkujący na Pocztowej, 22 Stycznia, na Bydgoskiej na przeciwko urzędu nie? Bo ktoś miał kaprys? Urzędnicy parkują pod nosem a mieszkańcy musza korzystać z parkingu płatnego bądź parkować km dalej. W tym Wyrzysku niestety robi się cyrk!!!! A Pani Burmistrz chodzi i rabatek dogląda!!!

Autor: d.p , dodany: 2017.01.08, 18:24:25

Skoro na rynku obowiązuje parkomat to w innych miejscach również powinien. Dlaczego mieszkający/pracujący na Rynku musza płacić a np parkujący na Pocztowej, 22 Stycznia, na Bydgoskiej na przeciwko urzędu nie? Bo ktoś miał kaprys? Urzędnicy parkują pod nosem a mieszkańcy musza korzystać z parkingu płatnego bądź parkować za kasę! W tym Wyrzysku niestety robi się cyrk!!!! A Pani Burmistrz chodzi i rabatek dogląda!!!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 17:41:54

Do KASIA , dodany: 2017.01.08, 17:17:42
Aż się prosi o biznes mieszkańców niedaleko Rynku, aby wydzierżawiali garaże mieszkańcom Rynku

Autor: , dodany: 2017.01.08, 17:39:51

Sama sobie znajdź miejsce. Kto ci każe na rynku mieszkać?

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.08, 17:17:42

według jednego z mądrych tutaj ten , kto nie ma garażu nie jest porządnym właścicielem auta jak przystało, co za bzdura!!!poza tym jak jestes taki mądry to może wskaż nam , mieszakańcom rynku miejsca, które można kupic , aby tam postawić garaż!!!niestety nie każdy ma garaż, ani nie kazdy ma swoje podwórko!!!uważam, że jako mieszkańcy rynku powinniśmy mieć możliwośc wykupu abonamentu do parkowania.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 17:12:58

Widać, że na temat pracy Strażników Straży Miejskiej w Wyrzysku Poprzednik nie ma zielonego pojęcia.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 17:08:25

Niby tak, ale ta straż była gówno warta. Ani poszanowania społeczeństwa nie mieli, chcieli tylko mieć spokój do emerytury. Więc tak źle i tak niedobrze.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:59:38

...menelizm i inne paskudztwa, a co na to Pani Jagodzińska?, nie pytając społeczeństwa w szumnie zapowiadanych konsultacjach społecznych, bo po cóż, zwolniła Strażników Straży Miejskiej bo byli niepotrzebni, ład, porządek, bezpieczeństwo mieszkańców, czy to jest w Wyrzysku ważne?, przecież dopiero teraz jest dobrze, żadnych zakazów, nakazów, hulaj dusza, Straży nie ma.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:42:49

Tak, tak, jaki Pan, taki kram, wystarczy popatrzeć na pobliskie gminy, jakoś wszystko można, tylko nie w Wyrzysku.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:40:41

Tu nikomu nie chodzi o przejście kawałek z dużego parkingu, ale o to że na tym wielki paskudnym placu auto nie pozostaje bezpieczne. Jest tam menelizm i inne paskudztwa.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:37:56

To prawda, ale nie cała. Zawsze w społeczeństwie występuje zróżnicowanie . Warto to wiedzieć.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:37:32

A nawet pracując przy Rynku to chyba można postawić samochód na tzw. miejskim parkingu i przejść ten kawałek pieszo, ludzie nie przesadzajcie, nogi Wam odpadną, to dla niektórych byłby jedyny odcinek drogi przemierzony pieszo w ciągu dnia.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:31:29

Rozumiem, że więcej durniów to społeczeństwo? Czyli tak jak zakłada demokracja.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:31:20

Rynek nie jest miejscem na garażowanie samochodu, trzeba sobie postawić garaż miły Panie tak jak przystało na właściciela samochodu.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 16:16:46

Nie ważne, że społeczeństwo wskazuje, ..

Jakie społeczeństwo? Jeden dureń to nie społeczeństwo.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 13:46:08

W co ty wierzysz?? Że przed urzędem postawią parkomat?
Niedoczekanie. Nie ważne, że społeczeństwo wskazuje, ze tam trzeba by ustawić, ale sobie gorzej nie zrobią.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 13:44:30

Oby do wyborów. ...

Autor: , dodany: 2017.01.08, 13:43:36

Tak niech sobie postawią pakomat przed gminą i nich płacą przyjeżdżając do pracy na cały dzień

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.08, 13:07:45

ja jako mieszkanka rynku chętnie wykupię abonament na parkowanie na rynku, nie chce nic za darmo ale niech Władze dadza mi taka możliwośc wykupu abonamentu miesiecznego lub rocznego np.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 12:57:59

Ja pracuję na rynku....nie mam gdzie postawić samochód

Na parkingu, droga damo!

Autor: Ola , dodany: 2017.01.08, 12:48:22

Ja pracuję na rynku....nie mam gdzie postawić samochód. Może by pomyśleć o abonamencie?

Autor: lol , dodany: 2017.01.08, 10:39:39

hahahahhahahaha

Autor: , dodany: 2017.01.08, 9:17:24

Dla mnie parkomat nie jest zły ALE: żeby było sprawiedliwie to pierwsze 15-30 minut powinno być darmowe,..

W sklepie też pierwszą flaszkę dają za darmo? !!!

Autor: , dodany: 2017.01.08, 8:34:45

Autor: , dodany: 2017.01.08, 1:16:50
Czytając te niezbyt mądre komentarze można wysnuć wniosek,że te najbardziej zajadliwe i kasliwe, to robota dwóch poprzednich kandydatów i jednego radnego.Opozycja pełną parą i to nie ze strony PIS-u.

Jaka władza taka opozycja, prawdomówność równa zeru, kłamstwo goni kłamstwo i nadal kwitnie, najbardziej zajadliwa i kąśliwa

Autor: , dodany: 2017.01.08, 8:18:46

Drugi postawić przed urzędem gminy

Autor: Darek , dodany: 2017.01.08, 6:30:37

Dla mnie parkomat nie jest zły ALE: żeby było sprawiedliwie to pierwsze 15-30 minut powinno być darmowe, a po drugie obecny parkomat powinien być zamontowany na parkingu naprzeciwko budunku gminy - jedynie wtedy szanowne grono urzędnicze ruszy swoje 4 litery aby przejść się z parkingu przy stawie.

"A kto stwierdził wysokie zużycie podzespołów w parkomacie?, kto zrobił ekspertyzę techniczną parkomatu?" - A po co ekspertyzy? Części sypały się w środku na potęgę i z samych wymienionych w tym czasie elementów już mamy pogląd na trwałość.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 1:16:50

Czytając te niezbyt mądre komentarze można wysnuć wniosek,że te najbardziej zajadliwe i kasliwe, to robota dwóch poprzednich kandydatów i jednego radnego.Opozycja pełną parą i to nie ze strony PIS-u.

Autor: , dodany: 2017.01.08, 0:07:44

Fakt sprzęt który obsługuje podwójną ilość miejsc musi chcąc czy nie paść.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 23:41:28

To jest przedszkole!!!

Autor: , dodany: 2017.01.07, 22:23:25

Kasa i praca... dla psiapsiółek.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 22:22:30

Ważniejsza kasa niż wyborcy.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 22:02:55

hi hi hi to jest dobre!
"Jak burmistrzem została to o wyborcach zapomniała!"

Autor: , dodany: 2017.01.07, 21:34:39

drugi proponuje postawic przed urzedem miejskim gdyż auta pracowników urzedu jak i radnch blokuja kazdego dnia miejsca parkingowe, obywatel chcacy zalatwic cos w urzedzie nie ma gdzie zostawic auta, a pracownikow i radnych wyslac na wielki parking metropolitalny, ktory i tak w wiekszosci dni jest prawie pusty

Autor: , dodany: 2017.01.07, 21:12:18

Nie ma garażu lub podwórka to niech nie żąda od innych że mają mu udostępnić swoje lub publiczne.

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.07, 21:10:48

bardzo mądre hm...no kupie sobie teren na środku rynku i postawię garaż, moze tak trochę empatii wobec innych nie każdy a garaż albo własne podwórko!!!

Autor: , dodany: 2017.01.07, 21:05:23

drugi proponuje postawic przed urzedem miejskim gdyż auta pracowników urzedu jak i radnch blokuja kazdego dnia miejsca parkingowe, obywatel chcacy zalatwic cos w urzedzie nie ma gdzie zostawic auta, a pracownikow i radnych wyslac na wielki parking metropolitalny, ktory i tak w wiekszosci dni jest prawie pusty

Autor: , dodany: 2017.01.07, 20:57:33

Czy w tych sprawach były konsultacje społeczne burmistrza z wyborcami......????????????????????
Jak burmistrzem została to o wyborcach zapomniała!

Autor: , dodany: 2017.01.07, 20:20:41

Czy w tych sprawach były konsultacje społeczne burmistrza z wyborcami......????????????????????
Dla ciebie należy zorganizować konsultacje u psychiatry.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 20:18:25

a ktos pomyślał o mieszkancach rynku???
Nigdzie na świecie nie stawia się samochodów w przestrzeni publicznej za darmo. Należy zapewnić sobie garaż a nie płakać na niesprawiedliwość na własne życzenia.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 20:04:06

paranoja i parodia

Autor: Jewol , dodany: 2017.01.07, 19:51:18

Mieszkańcy rynku to niech sobie kupią, albo zbudują garaż, a nie że na czyimś gruncie garażować. Rynek może służyć jako parking, ale nie jako garaż!

Autor: , dodany: 2017.01.07, 19:41:06

Czy w tych sprawach były konsultacje społeczne burmistrza z wyborcami......????????????????????

A czy wodzirej i vicki mieli konsultacje społeczne z wyborcami???

Autor: , dodany: 2017.01.07, 19:36:17

Większość radnych bezradnych też powinna dostać takiego kopa w wyborach jak dostała cesarzowa!

Autor: KASIA , dodany: 2017.01.07, 19:34:49

a ktos pomyślał o mieszkancach rynku???za jaką kare musza codziennie płacic zeby zaparkowac samochód???policzcie sobie tak codzienne kilu godzinne parkowanie

Autor: , dodany: 2017.01.07, 19:33:15

Słońce Wyrzyska wyblakło i już nie daje swojego blasku. Do wymiany w wyborach za 21 m-cy w październiku 2018 r.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 19:28:13

Gmina Wyrzysk zasługuje na więcej...(takie było przedwyborcze hasło burmistrza).

Pewnie kwiatków, grządków, rabatków i dodatkowych 2 parkomemetrów..

Czy w tych sprawach były konsultacje społeczne burmistrza z wyborcami......????????????????????

Autor: , dodany: 2017.01.07, 17:59:04

A kto stwierdził wysokie zużycie podzespołów w parkomacie?, kto zrobił ekspertyzę techniczną parkomatu?, na jakiej podstawie Pani Burmistrz głosi taką teorię o przyczynie niemal ciągłej awarii parkomatu?, może warto odpowiedzieć na te pytania?, ciekawe czy Radni, uchwalając budżet gminy Wyrzysk na 2017 rok, zainteresowali się tymi sprawami? czy jak zwykle w ciemno przyklasnęli inicjatywie zakupu nowych parkomatów za bagatela czterdzieści tysięcy złotych.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 17:45:35

Na pocztowej i kosciuszki parkomaty postawic!

Autor: , dodany: 2017.01.07, 17:43:32

Wszystko się zgadza ale taka sytuacja prawie ciągła awaria trwa prawie od chwili likwidacji etatów w Straży Miejskiej, a od tego czasu upłynęło już prawie półtora roku. Jakoś dziwnie się składa, że jak działała Straż Miejska to parkomat bez większych przerw był sprawny, bo Strażnicy, podkreślam Strażnicy dbali o to systematycznie, a jak pozostał Komendant, który zdaniem Pani Burmistrz da sobie z wszystkim doskonale radę, to niemal ciągle sprawę parkomatu załatwia kartka z napisem AWARIA i teraz jest dobrze?. Ta jest dbałość Władz gminy o ład i porządek?, bezpieczeństwo mieszkańców?, a także o finanse publiczne?, bo przecież oprócz spraw porządkowych i bezpieczeństwa parkomat przynosi dochody gminy i to wcale nie takie małe. I dopiero teraz po tak długim "straconym czasie" Pani Jagodzińska mówi o tych sprawach?. Można łatwo wyliczyć i to trzeba zrobić, jakiej wysokości dochody utraciła gmina Wyrzysk i to jest w porządku i nikt za to nie ponosi odpowiedzialności?, a miało być tak dobrze bez Strażników Straży Miejskiej w Wyrzysku i co na to Radni Rady Miejskiej w Wyrzysku? udają, że nic się nie stało i jest ok?, niestety taka jest prawda i o tym trzeba mówić.

Autor: C , dodany: 2017.01.07, 17:38:51

/Będą dwa i oba będą "awaryjne" //


A ty co?! wróżka!? Już teraz przewidujesz, że będą się psuć, tylko aby dowalić...

Autor: B) , dodany: 2017.01.07, 16:13:33

taaaaa awarie często powodowali ludzie wrzucając zamiast monet np..guziki

Autor: ONA , dodany: 2017.01.07, 15:54:21

Będą dwa i oba będą "awaryjne"

Autor: , dodany: 2017.01.07, 15:47:13

Jak za Bratkowskiej stawiano parkomat to wiekszosc mowila ze to bardzo zly pomysl, a przeciwnicy w wyborach mowili ze nalezy go zlikwidowac. A teraz okazuje sie ze to byla suszna decyzja. Moze jeden pod gminą trzeba zamontować tam tez wiecznie brakuje miejsca zeby zaparkować.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 15:40:43

Stoi biedny,zepsuty a oni jeszcze się nad nim mszczą.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 15:34:06

Brak przejrzystości, jeżeli chodzi o funkcjonowanie ..

KOPIUJ, WKLEJ.. już nic więcej nie umiesz?
Wyrzyski yntelygent, ale głupek.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 15:08:29

Brak przejrzystości, jeżeli chodzi o funkcjonowanie samorządu, jak i gospodarowanie jego zasobów majątkowych, stanowi dziś poważną barierę rozwojową, przesądza o niedemokratycznym charakterze procesów rozwojowych i nie pozwala na podejmowanie racjonalnych, opartych na faktach decyzji przez wszystkie podmioty, osoby i instytucje uczestniczące w tych procesach.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 14:49:39

SUPER, bo na Rynku bez kasy ustawiają się właściciele samochodów, którzy tam mieszkają i mają w nosie tych, którzy tam mają do załatwienia sprawy i chcą zaparkować.
Wreszcie ci co muszą stanąć do apteki albo do lekarza a mają kłopoty zdrowotne, znajdą miejsce, jak wcześniej.

Autor: , dodany: 2017.01.07, 14:45:00

Bardzo dobre posunięcie Pani burmistrz! !

Autor: , dodany: 2017.01.07, 14:08:43

Brawo oni.


Powrót do strony głównej    



www.NaszWyrzysk.pl 2008-2017


Czas: 0.03014 sekund