27 listopada 2024 . Temperatura powietrza 4.06 °C . Gości na portalu: 62 . |
Nadchodz ce wydarzenia
Nasze filmy
Z miejscowo ci
» Augu cin» B kowo
» D bki
» Dobrzyniewo
» Falmierowo
» Glesno
» Gromadno
» Konstantynowo
» Kosztowo
» Ko cierzyn Wielki
» M otk wko
» Osiek nad Noteci
» Polanowo
» Ruda
» Rz szkowo
» Wyrzysk
» Wyrzysk Skarbowy
» elazno
» u awka
Falmierowo, dodano: 2010-05-14, godz.00:00"Sztuka czytania jest niby nowym umysłem, nieskończenie głębszym
Powrót do strony głównej
Czytali cicho i ze zrozumieniem...
"Sztuka czytania jest niby nowym umysłem, nieskończenie głębszym
i rozleglejszym od wzroku" - te słowa Bolesława Prusa były mottem gminnego konkursu cichego czytania ze zrozumieniem, dla uczniów klas młodszych, który 12 maja br. zorganizowała w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Falmierowie p. Elżbieta Knioła. Konkurs miał na celu m.in. sprawdzenie umiejętności rozumienia czytanych tekstów i wykorzystania informacji w nich zawartych, pobudzanie twórczego myślenia oraz wzbogacanie słownictwa uczniów. Udział wzięło 15 uczniów ze szkół z Glesna, Kosztowa, Osiek n. Not., Wyrzyska i Falmierowa. Uczestnicy mieli za zadanie przeczytać otrzymany tekst i na jego podstawie rozwiązać m.in. test jednokrotnego wyboru, podkreślić właściwe zdania, itp.
Komisję stanowili: p. Marek Kułakowski - dyrektor SP Falmierowo
oraz panie Sławomira Chwaja - Połom (SP Osiek), Elżbieta Michalska ( SP Kosztowo), Lucyna Pasternak ( SP Wyrzysk), Beata Twardzik (SP Glesno)
i Elżbieta Knioła ( SP Falmierowo).
Po sprawdzeniu prac okazało się, że potrzebna jest dogrywka.
Ostatecznie wyniki przedstawiają się następująco:
I miejsce:
Weronika Wachowiacz ( SP Wyrzysk) i Emil Twardzik ( SP Glesno)
II miejsce:
Angelika Kowalska (SP Falmierowo) i Julia Brzezińska (SP Kosztowo)
III miejsce:
Patrycja Lewandowska ( SP Osiek), Klaudia Wiśniewska ( SP Wyrzysk)
Zwycięzcy otrzymali dyplomy i nagrody książkowe, ufundowane
przez Radę Rodziców, a wszyscy uczestnicy dyplomy i słodki poczęstunek.
Poniższe treści nie są oficjalnym stanowiskiem redakcji.
Wpisy przedstawiają opinie zamieszczone przez czytelników portalu.
Wpisy przedstawiają opinie zamieszczone przez czytelników portalu.